La Mercè de la Covid-19 ha aplegat 59.000 persones a les activitats i 55.000 més a les jornades de portes obertes dels museus
- En el marc de la crisi sanitària de la covid-19, la Mercè ha prioritzat la seguretat, i ha tingut presència als 10 districtes per facilitar l’accés i limitar la mobilitat de la ciutadania.
- L’accés a les activitats s’ha fet amb reserva prèvia disponible de manera esglaonada a través del web de la Mercè.
- La Mercè en obert: betevé ha estat el mitjà de comunicació oficial de la Mercè i ha retransmès concerts i espectacles en directe, per gaudir de les festes des de casa. Els canals de Barcelona Cultura també han ofert espectacles des de les xarxes.
- El piromusical s’ha seguit des de casa, mirant cap al cel des d’una balconada o terrat. La música ha rendit homenatge a la ciutadania d’entre 60 i 80 anys i que conforma el segment de població més castigat per la crisi sanitària.
Trobareu tots els detalls de participació en aquest informe.